Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קולט אביטל שמעון פרס : תפקידים בכנסת - הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו .

פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . לפי דיווח של רינה מצליח בחדשות 12, האישה שהעידה, לשעבר פקידה בכירה, ביקשה לעשות כן כדי לתמוך בעדותה של קולט אביטל, שסיפרה בראיון לפני כשבוע .

לפי דיווח של רינה מצליח בחדשות 12, האישה שהעידה, לשעבר פקידה בכירה, ביקשה לעשות כן כדי לתמוך בעדותה של קולט אביטל, שסיפרה בראיון לפני כשבוע . תפקי×
תפקי×"ים ×'כנסת from fs.knesset.gov.il
מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . חברו הטוב של שמעון פרס: ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט חכ לשעבר אמרה בשבוע שעבר כי פרס תקף אותה מינית ועוררה סערה. שרה נתניהו הפיצה את סיפור הרומן שלי עם שמעון פרס ונאלצה להתנצל בכתב.

למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה .

ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. חכ לשעבר אמרה בשבוע שעבר כי פרס תקף אותה מינית ועוררה סערה. שמעון פרס תקף אותי מינית. למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה . חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . לפי דיווח של רינה מצליח בחדשות 12, האישה שהעידה, לשעבר פקידה בכירה, ביקשה לעשות כן כדי לתמוך בעדותה של קולט אביטל, שסיפרה בראיון לפני כשבוע . חברו הטוב של שמעון פרס: הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . שרה נתניהו הפיצה את סיפור הרומן שלי עם שמעון פרס ונאלצה להתנצל בכתב.

שרה נתניהו הפיצה את סיפור הרומן שלי עם שמעון פרס ונאלצה להתנצל בכתב. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט חברו הטוב של שמעון פרס: פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל .

למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה . תפקי×
תפקי×"ים ×'כנסת from fs.knesset.gov.il
כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה . חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. חכ לשעבר אמרה בשבוע שעבר כי פרס תקף אותה מינית ועוררה סערה. חברו הטוב של שמעון פרס: לפי דיווח של רינה מצליח בחדשות 12, האישה שהעידה, לשעבר פקידה בכירה, ביקשה לעשות כן כדי לתמוך בעדותה של קולט אביטל, שסיפרה בראיון לפני כשבוע . ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. שרה נתניהו הפיצה את סיפור הרומן שלי עם שמעון פרס ונאלצה להתנצל בכתב.

חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה.

חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. שרה נתניהו הפיצה את סיפור הרומן שלי עם שמעון פרס ונאלצה להתנצל בכתב. חברו הטוב של שמעון פרס: למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה . מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט חכ לשעבר אמרה בשבוע שעבר כי פרס תקף אותה מינית ועוררה סערה. פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל . לפי דיווח של רינה מצליח בחדשות 12, האישה שהעידה, לשעבר פקידה בכירה, ביקשה לעשות כן כדי לתמוך בעדותה של קולט אביטל, שסיפרה בראיון לפני כשבוע . שמעון פרס תקף אותי מינית. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת .

למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה . חכ לשעבר אמרה בשבוע שעבר כי פרס תקף אותה מינית ועוררה סערה. בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש.

ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. פעילות צי×'ורית ופרסומים
פעילות צי×'ורית ופרסומים from fs.knesset.gov.il
בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. שמעון פרס תקף אותי מינית. שרה נתניהו הפיצה את סיפור הרומן שלי עם שמעון פרס ונאלצה להתנצל בכתב. חברו הטוב של שמעון פרס: הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה .

בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט

הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו . בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט שמעון פרס תקף אותי מינית. חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה . ראיון שקיבל זוית בלתי צפוייה מחר בתכנית כך היה בשעה שש. שרה נתניהו הפיצה את סיפור הרומן שלי עם שמעון פרס ונאלצה להתנצל בכתב. לפי דיווח של רינה מצליח בחדשות 12, האישה שהעידה, לשעבר פקידה בכירה, ביקשה לעשות כן כדי לתמוך בעדותה של קולט אביטל, שסיפרה בראיון לפני כשבוע . חברו הטוב של שמעון פרס: מולה התמודדו אז שמעון פרס וראובן ריבלין. חכ לשעבר אמרה בשבוע שעבר כי פרס תקף אותה מינית ועוררה סערה. כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . פקידה בכירה לשעבר העידה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה ונשיא המדינה לשעבר שמעון פרס זל .

קולט אביטל שמעון פרס : תפקי×"ים ×'כנסת - הדיפלומטית שכיהנה בכנסת מטעם מפלגת העבודה במשך 7 שנים סיפרה בריאיון כי נשיא המדינה וראש הממשלה לשעבר הצמיד אותה לדלת וניסה לנשק אותה בלשכתו .. חברו הטוב של שמעון פרס: כזכור, אביטל סיפרה לוייץ בריאיון כי אחרי שחזרה משליחות של שלוש שנים בצרפת, עם הקמת ממשלת האחדות של שמעון פרס ויצחק שמיר, אביטל שמעה ממזכירת . חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה. בלעדיו, קולט אביטל הייתה עובדת בסופרמרקט למרות גל השמועות על רומן בין השניים, חברת הכנסת לשעבר, קולט אביטל חושפת בריאיון למוסף הארץ כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה .

חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה קולט אביטל. חברת הכנסת לשעבר שחשפה בשבוע שעבר כי הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס הטריד אותה בשתי הדמנויות שונות סיפרה כי מרבית הגברים נהגו בצורה דומה באותה התקופה.